Toon 0 resultaten

Naam: Sonja Schilder (46)
Studie: HBO Social Media

”Mijn baan als telefonisch adviseur op het callcenter van Nationale-Nederlanden stond op de tocht. Gelukkig mocht ik me van mijn werkgever laten bijscholen. Zo kon ik me voorbereiden op een eventuele andere functie binnen of buiten het bedrijf. Samen met mijn mobiliteitsadviseur bekeek ik de mogelijkheden. Omdat ik op het callcenter veel klantvragen behandel via e-mail, zag ik de opleiding Social Media van de LOI als een mooie aansluiting. Het voelde goed om te werken aan mijn duurzame inzetbaarheid. En terug de schoolbanken ingaan, vond ik zelfs leuk! Het was gezellig met mijn medecursisten en we werkten veel met actuele cases. Die gingen bijvoorbeeld over hypes in social media, zoals de ‘icebucket challenge’. De afsluitende opdracht was individueel en sloot ik af met een tien. Net als alle andere opdrachten trouwens. En mijn baan? Die heb ik gehouden. Maar de module heb ik niet voor niets gevolgd: jezelf blijven ontwikkelen is altijd een goede zaak.”

Sonja Schilder