In het kort
Cursus ontwikkeld in samenwerking met CRM Excellence en Platform voor Klantgericht Ondernemen. In korte tijd waardevolle CRM-kennis.
- Lesgeld thuisstudie
- 6 x € 99,00
- Studieduur
- 6 maanden
- Diploma
- LOI-diploma
- Benodigde vooropleiding
- Geen
In een markt waarin de concurrentie groot is, is het van essentieel belang een goede en duurzame relatie met klanten op te bouwen. Customer relationship management (CRM) wordt dan ook steeds meer gezien als een van de belangrijkste voorwaarden voor het succes van een onderneming. Tijdens de cursus Customer relationship management (CRM) maak je in korte tijd kennis met klantgerichte informatievoorziening en relatiemanagement. Het programma van de cursus is ontwikkeld onder auspiciën van Platform voor Klantgericht Ondernemen, hét platform voor het delen van kennis en ervaring op CRM-gebied.
Tijdens deze cursus worden de mogelijkheden, de voorwaarden voor succes en de valkuilen van CRM jou allemaal bekend. Je leert om strategische uitgangspunten van CRM te vertalen naar een succesvol CRM-beleid én om een CRM-proces te organiseren en evalueren. Met het diploma op zak ben je een echte database marketeer en klaar om te werken als CRM-manager of –executive.
Daarom kies je voor de cursus Customer relationship management (CRM)
- Zeer praktische cursus op HBO-niveau.
- In korte tijd kennis van CRM.
- Begeleiding door professionals met veel ervaring in de praktijk.
- Inclusief lesmateriaal van CRM Excellence.
- Ontwikkeld in samenwerking met Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Deze cursus is een onderdeel uit een erkende en NVAO‑geaccrediteerde HBO‑bacheloropleiding. |