Toon 0 resultaten

Freelance Stageadviseur HBO-Bachelor Voeding & Diëtetiek

Opleidingsniveau

Hbo

Solliciteer

Ben jij een enthousiaste professional die Hbo-studenten Voeding & Diëtetiek wil begeleiden bij hun eerste stappen in het werkveld? Heb je passie voor onderwijs en hou je van flexibiliteit? Voor ons zusterlabel NTI (en later ook voor LOI) zoeken we Freelance Stageadviseurs in heel Nederland die studenten helpen hun stagetraject succesvol te doorlopen. Klinkt goed? Lees dan verder!

De functie

Als freelance stageadviseur begeleid je studenten bij hun stage en ben je een belangrijke schakel tussen student, opleiding en leerbedrijf. Jij bent de coach die studenten helpt groeien tijdens hun praktijkervaring. Je opdrachten bestaan onder andere uit:

  • Beoordelen van aanvragen voor erkenning van stageplaatsen.
  • Uitvoeren van stagebezoeken bij leerbedrijven.
  • Uitleg geven aan studenten en begeleiders over het stagetraject, de benodigde documenten en de leeromgeving.
  • Verduidelijken van jouw rol en taken als stageadviseur.
  • Bewaken van de voortgang van het leerproces, grotendeels op afstand.
  • Fungeren als inhoudelijk aanspreekpunt voor studenten met vragen over hun stage.
  • Beoordelen van de volledigheid en inhoud van stageplannen en stageverslagen.

#LI-JP1

Jouw profiel

Wij zoeken stageadviseurs die energie krijgen van coachen, sturen en begeleiden. Herken jij jezelf in het volgende?

  • Je bent motiverend, flexibel, scherp én een echte communicatietopper.
  • Je hebt ervaring binnen het vakgebied Voeding & Diëtetiek, bij voorkeur gecombineerd met een onderwijskundige achtergrond in het hbo.
  • Je bent in het bezit van een hbo-master of wo-mastergetuigschrift.
  • Je hebt ervaring in het begeleiden van stagiaires vanuit een opleidingsrol.
  • Je bent bereid om (indien nodig meerdere keren) stagebedrijven te bezoeken
  • Je kunt goed omgaan met deadlines en werkt gestructureerd en nauwkeurig.
  • Je kunt studenten ook op afstand uitstekend motiveren en coachen.

Ons aanbod

NTI is een middelgroot bedrijf en kenmerkt zich door innovatieve onderwijsmethodes. Onze opleidingen worden aangeboden in het Blended Learning concept: een combinatie van zelfstudie, klassikaal onderwijs en begeleiding via de online leeromgeving. Freelance professionals worden ingezet bij de ontwikkeling en uitvoering van het onderwijs.

Als waardevolle versterking van onze freelance docentenpoule bieden wij jou het volgende:

  • Een zelfstandige opdracht als freelancer, met de mogelijkheid om dit in de toekomst uit te breiden (voor LOI).
  • Je bepaalt zelf je tijden en voert de opdrachten grotendeels vanuit huis uit.
  • Per opdracht wordt een passend honorarium uitbetaald.
  • Een opdracht die gemakkelijk te combineren is met ander freelance werk of een parttime baan.
  • Een professionele samenwerking waarin flexibiliteit, betrouwbaarheid, studentgerichtheid en ambitie centraal staan.
  • Via ons moederbedrijf Salta Group krijg je toegang tot nog meer leuke opdrachten en kansen om je verder te ontwikkelen.

Wij bieden je een verantwoordelijke en zelfstandige uitdaging voor een professionele organisatie. Geen vast dienstverband, wel een hechte samenwerking met een wederzijdse loyaliteit. Je werkt op basis van een Opdrachtgever-ZZP’er Overeenkomst (OZO), je kunt grotendeels vanuit huis werken en bepaalt zelf de tijden waarop je de taken uitvoert. Voor de studievoortgang van de studenten is het wel van belang dat de beantwoording van vragen en het corrigeren van opdrachten binnen de gestelde termijnen geschiedt.

Jij hebt de vrijheid om je opdracht zelfstandig uit te voeren en desgewenst vervanging te regelen. Jouw expertise en zelfstandigheid zijn voor ons essentieel!

Interesse? Reageer nu!

Herken je jezelf in dit profiel en word je enthousiast van deze opdracht? Upload dan zo snel mogelijk je motivatie en je cv. Heb je eerst nog vragen? Neem dan contact op met Team Recruitment Freelancers via: recruitmentfreelancers@online-education.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer