Wat ga je doen?
Als klantenservice medewerker bij de LOI zorg jij ervoor dat onze studenten de vaart bij hun studie erin kunnen houden.
Je beantwoordt vragen per mail of telefoon en voert (lichte) administratieve handelingen uit. Dat doe je als onderdeel van
een enthousiast team van ongeveer 15 personen.
Training en opleiding
Uiteraard word je getraind om vragen van klanten goed te kunnen beantwoorden. Maar niet alleen inhoudelijk. Je leert ook
alles over gesprekstechnieken en hoe je van klanten fans maakt. En als je nog niet genoeg hebt van je huidige studie kun je
bij ons heel voordelig een opleiding doen.
Flexibel, net als wij
Je uren zijn flexibel in te zetten. Onze openingsuren zijn op werkdagen van 9:00 uur tot 18:00 uur. Maar als je graag (deels)
’s avonds of in het weekend werkt kan dat ook. Na de inwerkperiode kies je bovendien zelf of je alleen op onze locatie in
Leiderdorp wil werken of ook thuis.
Over de LOI
LOI is een van de bekendste en grootste opleiders van Nederland. Een professionele maar bovenal informele organisatie
waar je je snel thuis zult voelen. Met als je wil volop doorgroeimogelijkheden.