voor
Je zoekopdracht heeft helaas geen resultaten opgeleverd
![]() |
32-40 uur per week |
![]() |
Leiderdorp |
De LOI staat voor kwaliteit en we zetten ons dan ook in voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. De afdeling Klantenservice helpt studenten die een vraag hebben, een verzoek willen doorgeven of een klacht hebben. De afdeling klantenservice bestaat uit ongeveer 40 medewerkers, drie teamleiders en een Manager Klantenservice.
De klantvragen worden beantwoord door een 1e lijn en een 2e lijn. Voor de 1e lijn kijken wij uit naar een Klantcontact Medewerker. Kom jij onze afdeling versterken?
Als Klantcontact Medewerker Eerstelijns voer je administratieve handelingen uit. Het gaat hierbij vooral om standaardverzoeken van de studenten en deze beantwoord je per mail. Benodigde acties en administratieve handelingen die voortvloeien uit het klantcontact voer je direct uit. Door het vriendelijk, snel en correct afhandelen van de vragen draag je als Klantcontact Medewerker in hoge mate bij aan de klanttevredenheid van onze studenten.
Wij bieden je een baan bij een professionele en informele organisatie waar groei centraal staat. Hier hoort bij:
Onze slogan is Groei door. We werken samen om zoveel mogelijk mensen te laten doorgroeien. Wij vinden het belangrijk dat ook jij jezelf wilt blijven ontwikkelen en affiniteit hebt met onze ambitie.
Met ieder jaar ruim 100.000 cursisten en studenten mag de LOI zich een van de bekendste en grootste opleiders van Nederland noemen. Een goed georganiseerd en ambitieus bedrijf waar je alle mogelijkheden krijgt om jezelf te ontwikkelen.
Herken je jezelf in dit profiel en word je enthousiast van deze functie? Upload dan zo snel mogelijk je motivatie en je cv. Heb je eerst nog vragen? Neem dan contact op met Loran Eijgelshoven, Corporate Recruiter, via (071) - 54 51 122 of Bernadette Houtzager, Teamleider CCC via (071) - 54 51 234.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.